xoves, 26 de marzo de 2020

5EP e 6EP A miña paixón a arquitectura

Nestes tempos de coronavirus e confinamento as nosas rutinas desapareceron e xurdiron outras. Eu cada maña, aínda que me levanto cedo, fago o preguiceiro na cama mentres leo o xornal e hoxe entre tanta noticia pouco esperanzadora atopei unha doutra das miñas pasións, a ARQUITECTURA.

Museo Gughenheim Nova Iork obra de Frank Lloyd Wright

Creo que a nosa visita á cidade de Pedro I, o grande ou a Cádiz pode esperar e vouvos propor un traballiño moito máis interesante, polo menos na miña opinión.
O primeiro que tedes que facer é clicar aquí para poder ver e ler o artigo que chamou a miña atención , logo escoller cal das 10 construcións é a túa favorita e finalmente investigar un pouquiño.
Preparados, listo, xa!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario